Reviews

Najczęściej zadawane pytania

Maxipokrowce oferuje cztery formy płatności, które dostosowują się do Twoich potrzeb. Po rozpoczęciu procesu zakupu system przedstawia wszystkie opcje, które możesz wybrać by zapłacić za zamówienie. Musisz tylko wybrać sposób, który najbardziej Ci odpowiada i postępować zgodnie z instrukcjami, które przedstawia strona.

Możesz wybrać płatność kartą kredytową lub debetową, Paypal, za pobraniem i przelew bankowy.

W Maxipokrowce korzystamy z systemu płatności zwanego „POS”.

System „POS” pozwala nam oferować tę usługę z maksymalnymi gwarancjami, zawiera protokół „SSL” (Secure Sockets Layer). Ten protokół jest używany przez banki i inne organizacje w celu zagwarantowania integralności i poufności przesyłanych danych, dzięki czemu możesz mieć pewność, że osoby trzecie nie będą miały dostępu do twoich danych osobowych... Zawiera również systemy bezpieczeństwa, takie jak 3D Secure (weryfikowane przez VISA i MasterCard Safe Code).

Tak, ważne jest, aby w tytule przelewu podać numer zamówienia. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu płatności.

PayPal to platforma płatnicza, która wykonuje operację za pośrednictwem osobistego konta PayPal, bez udostępniania danych bankowych, zawsze w bezpieczny sposób.

Tak, warto zarejestrować się, aby dokonać zakupu, abyśmy mieli wszystkie niezbędne informacje, aby móc bezproblemowo zrealizować dostawę.

W sekcji logowania kliknij "Nie pamiętasz hasła?" Wyślemy Ci wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi konfiguracji nowego.

GLS/DPD

Twoje zamówienie jest dostarczane do głównych drzwi budynku lub domu w terminie wskazanym na karcie produktu. Ta opcja jest bezpłatna dla zamówień powyżej 50 €. Jeśli kwota jest mniejsza niż 50€, koszt wysyłki wynosi 3€. Dopóki produkt będzie dostępny, dostawa będzie realizowana w godzinach roboczych w czasie 24/48 godzin i tylko w przypadku Hiszpanii Półwyspowej i Portugalii.

DPD (Dynamic Parcel Distribution)

Twoje zamówienie jest dostarczane do głównych drzwi budynku lub domu w terminie wskazanym na karcie produktu. Ta opcja jest bezpłatna dla zamówień powyżej 300 €. Jeśli kwota jest mniejsza niż 300€, koszt wysyłki wyniesie 18,44€. Ten rodzaj wysyłki będzie używany przy zamówieniach do Francji.

Tak, wysyłka zamówień będzie realizowana w Hiszpanii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Polski i Portugalii.

W przypadku zamówień w Hiszpanii lub Portugalii, jeśli zakup przekracza 50€, wysyłka jest bezpłatna. W przeciwnym razie koszty wysyłki wynoszą 3€ (z VAT).

W przypadku wszystkich innych zamówień, jeśli zakup przekracza 300€, wysyłka jest bezpłatna. W przeciwnym razie koszty wysyłki wynoszą 18,44€ (z VAT).

W tym przypadku wysyłka zostanie zrealizowana za pośrednictwem firmy transportowej DPD (Dynamic Parcel Distribution).

Początkowo wszystkie zamówienia zostaną dostarczone, gdy wszystkie wybrane produkty będą dostępne. W przypadku jakichkolwiek problemów możemy zaoferować klientowi bezpłatną wysyłkę częściową, aby nie musieć czekać na dostępność całego towaru.

Zamówienie wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych, z wyjątkiem niektórych produktów, które są dostępne w ciągu 10-12 dni roboczych. (materiał na metry, pokrowce na 4 osoby, pokrowce superelastyczne, pokrowce na podłokietniki, pokrowce na krzesła, system duo, tapczany, chester, narożnik, pufa, pokrowce na sofy IKEA, elastyczne poszewki na szezlong, poszewki na poduszki i pokrowce na sofy relaksacyjne).

W dniu, w którym wyślemy Twoje zamówienie, powiadomimy Cię o tym e-mailem, a firma transportowa dostarczy Ci towar w ciągu 24/48 godzin.

Zamówienia są wysyłane za pośrednictwem agencji transportowych zorganizowanych przez Maxipokrowce na adres dostawy wskazany w zamówieniu.

Zaloguj się i śledź status swojego zamówienia w sekcji Moje zamówienie na Moje konto. Zarówno firma transportowa, jak i my wyślemy Ci wiadomość e-mail z numerem przesyłki zamówienia, po opuszczeniu naszych magazynów.

Tak, należy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, dzwoniąc pod numer 960 707 757 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres info@maxifundas.com i informując nas o odpowiedniej zmianie lub anulowaniu.

Wyślij e-mail na adres info@maxifundas.com lub zadzwoń do obsługi klienta pod numer 960 707 757 i podaj numer zamówienia oraz powód zwrotu. Aby przyspieszyć proces, prześlij nam również zdjęcia przedstawiające wadę lub produkt, którego nie zamówiłeś.

Możesz sprawdzić, gdzie znajduje się Twoje zamówienie w zakładce Moje konto. Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami pod numerem 960 707 757 lub e-mailem info@maxifundas.com, a pomożemy Ci go rozwiązać.

Wyślij e-mail na adres info@maxifundas.com lub zadzwoń do obsługi klienta pod numer 960 707 757 i podaj numer zamówienia oraz powód zmiany lub dodatkowe informacje, które chcesz podać lub dodać.

Przewoźnik skontaktuje się z Tobą za pośrednictwem wiadomości tekstowej lub telefonu kontaktowego w celu uzgodnienia nowego terminu dostawy lub punktu odbioru.

Skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod numer 960 707 757 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres info@maxifundas.com, aby rozwiązać problem.

W ramach każdego zamówienia wysyłamy fakturę papierową, jeśli chcesz otrzymać fakturę w formie cyfrowej, wyślij e-mail na adres info@maxifundas.com ze wskazaniem numeru zamówienia, dla którego chcesz otrzymać fakturę, a my wyślemy ją do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.

W tej chwili nie mamy żadnego sklepu stacjonarnego. Pamiętaj, że jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, masz 14 dni kalendarzowych na dokonanie zwrotu lub wymiany: wyślij dokument odstąpienia od umowy (Pobierz dokument odstąpienia od umowy) na adres info@maxifundas.com lub dzwoniąc na numer obsługi klienta 960 707 757.

· Produkt musi zostać zwrócony w takich samych warunkach, w jakich został dostarczony, z dozwolonym użytkowaniem do zwykłej weryfikacji jego dobrego stanu i / lub działania oraz z kompletnym oryginalnym opakowaniem, w przeciwnym razie towar obniżeniu wartości.

· Koszty zwrotu w przypadku wymiany ponosi klient.

· Po przyjęciu towaru do naszych magazynów i sprawdzeniu jego stanu kwota zapłacona za zwrócony produkt zostanie zwrócona zgodnie z metodą płatności dokonaną przez klienta lub nastąpi wysyłka nowego produktu wybranego przez klienta jako wymiana poprzedniego.

Wyślij e-mail na adres info@msxifundas.com lub zadzwoń do obsługi klienta pod numer 960 707 757 i podaj numer zamówienia oraz powód zwrotu.

Nie, po otrzymaniu towaru w naszych magazynach i sprawdzeniu jego stanu kwota zapłacona za zamówienie zostanie zwrócona zgodnie ze sposobem płatności dokonanym przez klienta.

Aby zwrócić zamówienia wysłane do Hiszpanii / Półwyspu i Portugalii, klient ma możliwość skorzystania z naszej agencji transportowej, a kwota usługi zostanie odliczona od zwrotu (7,15€)

W pozostałych strefach Hiszpanii / wysp i reszty Europy klient będzie odpowiedzialny za przesłanie nam produktu, który ma zostać zwrócony lub wymieniony we własnym zakresie.

W przypadku wymiany, koszty odesłania nowego towaru będą następujące:

Półwysep i Portugalia: Koszty wysyłki wynoszą 7,15€ (z VAT)

Baleary: Koszty wysyłki wynoszą 12,70€ (w tym VAT)

W przypadku, gdy zwracany produkt nie dotrze w idealnym stanie lub brakuje mu jakiegokolwiek elementu, pozostanie on w naszym magazynie w oczekiwaniu na odebranie go przez klienta.

Po dostarczeniu zamówienia pod podany adres masz 14 dni kalendarzowych na zwrot.

Po otrzymaniu towaru w naszych magazynach i sprawdzeniu jego stanu kwota zapłacona za zwrócony produkt zostanie zwrócona zgodnie z metodą płatności dokonaną przez klienta.

Tak, jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy inną metodą płatności niż ta, której użyłeś przy poprzedniej płatności za zamówienie, musisz nas o tym powiadomić. Wyślij e-mail na adres info@maxifundas.com lub zadzwoń do obsługi klienta pod numer 960 707 757 i podaj numer zamówienia i wówczas musisz podać nam nową metodę płatności, w której chcesz, aby zwrot został dostarczony.


Reviews

Masz wątpliwości?

Pomożemy Ci dobrać pokrowiec na sofę.

Product successfully added to the product comparison!