Reviews

Identyfikacja:

Ogólne warunki sprzedaży zawarte w niniejszym dokumencie mają zastosowanie do wszystkich transakcji handlowych przeprowadzanych za pośrednictwem strony internetowej www.maxipokrowce.com, której właścicielem jest Domainet 2008 SL, B98428550, z adresem C/ De les Madeixes 6, Polígono Industrial "El Pla", 46870, Ontinyent, (Walencja), zwane dalej Maxipokrowce.

Cel i działanie

www.maxipokrowce.com zajmuje się sprzedażą pokrowców na sofy, ochraniaczy na sofy, ochraniaczy i akcesoriów tekstylnych.

Ceny:

Wszystkie ceny podane na stronie www.maxipokrowce.com zawierają podatek VAT.

Aktualizacja strony dotycząca zakupu/sprzedaży:

Maxipokreowce zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian i aktualizacji produktów, cen, promocji i innych warunków zawartych na stronie www.maxipokrowce.com. We wszystkich zamówieniach będą przestrzegane ceny obowiązujące w momencie potwierdzenia zamówienia.

www.maxipokrowce.com stara się, żeby ​​informacje podane na stronie były zgodne z prawdą i były wyświetlane bez błędów typograficznych. W przypadku błędu typograficznego, będącego poza kontrolą www.maxipokrowce.com, zostanie on niezwłocznie poprawiony. Jeśli zdarzy się, że klient zdecyduje się na zakup na podstawie tego rodzaju błędu, www.maxipokrowce.com skontaktuje się z nim w celu natychmiastowego poinformowania o tym błędzie, w celu zaproponowania rozwiązania lub, o ile obie strony zgadzają się na to, odstąpienia od zakupu bez ponoszenia kosztów przez klienta.

NARUSZENIE UMOWY:

W przypadku braku towaru w magazynie po dokonaniu zakupu, sklep internetowy www.maxipokrowce.com skontaktuje się z klientem w celu zaproponowania następujących alternatyw:

o Zaoferowania alternatywnego produktu

o Zaczekania, aż produkt będzie ponownie dostępny

o Zwrot pełnej kwoty zapłaconej za produkt niedostępny.

Sposób dostawy:

Produkty zostaną wysłane na adres podany przez klienta w formularzu rejestracji zamówienia. Zamówienia, których adres dostawy to skrytka pocztowa, nie będą wysyłane za pobraniem.

Produkty zakupione za pośrednictwem strony www.maxipokrowce.com będą wysyłane za pośrednictwem: Transportu prywatnego lub ekspresowych agencji kurierskich. Pocztą i telegrafem.

Koszty wysyłki / transportu:

Zamówienia są wysyłane za pośrednictwem agencji transportowych zorganizowanych przez Maxipokrowce na adres dostawy wskazany w zamówieniu. Maxipokrowce pokrywa część kosztów wysyłki, aby ułatwić zakupy.

Półwysep i Portugalia:

Koszty wysyłki w tym obszarze wynoszą 5€ (z VAT).

Jeśli zakup przekracza 100€, wysyłka jest bezpłatna.

Baleary:

Koszty wysyłki dla tego obszaru wynoszą 12,70€ (w tym VAT).

Jeśli zakup przekracza 120€, wysyłka jest bezpłatna.

Europa: (Niemcy, Włochy, Belgia, Dania, Luksemburg i Holandia)

Koszty wysyłki dla tego obszaru wynoszą 8€ (z VAT).

Jeśli zakup przekracza 300€, wysyłka jest bezpłatna.

Podatki:

Wszystkie ceny w Maxipokrowce zawierają podatki. System zakupów podlega ustawodawstwu obowiązującemu w Hiszpanii, w związku z tym wszystkie oferowane artykuły objęte są „już wliczonymi podatkami”. Operacje sprzedaży należy rozumieć jako realizowane pod adresem podatkowym Maxipokrowce.

Metody Płatności:

- Paypal

- Amazon Pay

- Przelew bankowy

- Pobranie (tylko dla Hiszpanii - Półwysep-)

- Karta kredytowa lub debetowa

Zwrot produktu:

1º W przypadku zwrotu z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od firmy

Produkty prezentowane w naszym sklepie są renomowanych marek. Oferowanie najwyższej jakości i najlepszej gwarancji to nasze zobowiązanie wobec naszych klientów. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, masz 14 dni kalendarzowych, licząc od daty dostarczenia zamówienia, na jego zwrot (zgodnie z art. 104 Królewskiego Dekretu Legislacyjnego 1/2007 z dnia 16 listopada zatwierdzono zmieniony tekst Ogólnego Prawa Obrony Konsumentów i Użytkowników).

  • Produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie, w jakim został dostarczony, z dozwolonym użytkiem w celu zwykłej weryfikacji jego dobrego stanu i / lub działania oraz z kompletnym oryginalnym opakowaniem, w przeciwnym razie towar ulegnie obniżeniu wartości.

Opłaty za odebranie, w przypadku zwrotu, ponosi klient.

Po otrzymaniu towaru w naszych magazynach i sprawdzeniu jego stanu kwota zostanie zwrócona zgodnie ze sposobem płatności dokonanym przez klienta, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jak przy zakupie, chyba że konsument wyraża chęć zmiany.

Aby zwrócić zamówienia wysłane do Hiszpanii / Półwyspu i Portugalii, klient ma możliwość skorzystania z naszej agencji transportowej, a kwota tej usługi (6 € za przesyłkę) zostanie odjęta od zwrotu. Promocje, które mogły mieć miejsce w pierwotnym zamówieniu, ani inne promocje obowiązujące w momencie wymiany lub zwrotu nie będą miały zastosowania do zmian produktów i zwrotów.

W pozostałych strefach Hiszpanii / wysp i reszty Europy klient będzie odpowiedzialny za przesłanie nam produktu, który ma zostać zwrócony lub wymieniony we własnym zakresie.

W przypadku, gdy zwracany produkt nie dotrze w idealnym stanie lub będzie brakować poszczególnych elementów, pozostanie on w naszym magazynie w oczekiwaniu na odbiór przez klienta.

2º W przypadku wady lub błędu wysyłki

Zwrot wadliwych lub błędnych produktów zostanie przyjęty przez Maxipokrowce i to Maxipokrowce będzie odpowiadał za koszty przesyłki. Po przybyciu do naszego magazynu zweryfikujemy wadę lub błąd przesyłki, wysyłając wymieniony przedmiot bez żadnych dodatkowych opłat.

Nie ma możliwości zwrotu lub zwrotu kosztów całego produktu wykonanego zgodnie ze specyfikacjami konsumenta i użytkownika lub wyraźnie spersonalizowanego, ponieważ oznacza to jego odpowiednie przygotowanie i dokonanie na samym zamówieniu. (np. pokrowce na sofy na wymiar wskazane przez konsumenta lub przycięte na wymiar długości materiału wskazane przez klienta).

Aby złożyć reklamację i / lub zwrot, wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@maxifundas.com lub w inny sposób, kontaktując się z:

Maxipokreowce - Domainet 2008 s.l.

C/ De les Madeixes 6, Polígono Industrial "El Pla"

46870 Ontinyent (Walencja)

B98428550

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

Jako konsument możesz przystąpić do zwrotu w ramach prawa do odstąpienia od umowy. Możesz odstąpić od zawartej umowy, powiadamiając o tym w maksymalnym terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktu, bez jakiejkolwiek kary za jej wykonanie (zgodnie z art. 104 Królewskiego Dekretu Legislacyjnego 1/2007 z dnia 16 listopada zatwierdzono zmieniony tekst Ogólnego Prawa Ochrony Konsumentów i Użytkowników).

Konsument otrzyma zwrot całej kwoty zakupu, w terminie 14 dni kalendarzowych od poinformowania go o decyzji o skorzystaniu z prawa do odstąpienia, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument przy pierwotnej transakcji, o ile konsument nie zmieni sposobu płatności przy zwrocie.

Produkt należy zwrócić w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. Gdy dotrze do magazynu, zostanie przeprowadzona zwykła kontrola stanu i / lub działania produktu. Należy zachować pełne oryginalne opakowanie, ponieważ w przeciwnym razie towar mógłby ulec pomniejszeniu wartości.

Koszty odbioru w przypadku zwrotu ponosi klient.

Do Twojej dyspozycji oddajemy znormalizowany dokument/formularz, abyś mógł dokonać zwrotu poprzez prawo do odstąpienia od umowy: pobierz dokument o prawie do odstąpienia od umowy.

Anulowanie zakupów:

Użytkownik może anulować proces zakupu, o ile nie został on w całości przetworzony i nie opuścił naszego magazynu. W celu zapewnienia takiego anulowania przez klienta, zaleca się kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta (960 707 757).

Jeśli zamówienie zostanie wysłane przed Twoim telefonem, zostanie to uznane za zwrot.

Wszystkie zwroty od klientów muszą być wysłane przez agencję transportową lub opłacone pocztą, w przeciwnym razie zostaną zwrócone, z wyjątkiem tych, które wynikają z problemów produkcyjnych.

Czas dostawy różni się w zależności od lokalizacji geograficznej lub miejsca docelowego zakupu (z wyjątkiem okresów wakacyjnych lub świąt), jeśli z jakiegokolwiek powodu nastąpi opóźnienie, zostaniesz o tym poinformowany e-mailem lub telefonicznie.

Przesyłki do Hiszpanii i Portugalii

Zamówienie wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych, z wyjątkiem niektórych produktów, które są dostępne w ciągu 10-12 dni roboczych. (materiał na metry, pokrowce na sofy 4-osobowe, pokrowce na podłokietniki, pokrowce na krzesła, pokrowce na tapczany, system duo, klik-klak pokrowce superelastyczne, na chester, na narożniki, pufy, pokrowce na sofy IKEA, pokrowce na szezlong, poszewki na poduszki i pokrowce na fotele relax.)

Przesyłki na wyspy i do pozostałych krajów Europy

Przesyłki na Baleary i resztę Europy mają czas dostawy do 15 dni.

Gdy Twoje zamówienie opuści nasze magazyny, wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem o wyjeździe.

Gwarancja

Maxipokreowce udziela na swoje produkty gwarancji na prawnie ustalonych warunkach przez okres 2 lat od daty dostawy.

Klient musi poinformować nas o niezgodności w ciągu dwóch miesięcy od uzyskania informacji.

Wady spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, zaniedbaniem, niewłaściwym traktowaniem lub manipulacją lub materiałami ulegającymi zużyciu w wyniku normalnego użytkowania będą wyłączone z gwarancji.

Gdy skorzystanie z gwarancji będzie uzasadnione, przedmiot zostanie wymieniony, naprawiony, zostanie obniżona cena lub zwrócony na prawnie ustalonych warunkach, a procedury będą całkowicie bezpłatne dla użytkowników i konsumentów.

Gwarancja straci na wartości w przypadkach, gdy:

• Faktura zakupu jest zmodyfikowana, zmieniona lub zastąpiona.

• Jeśli produkt objęty gwarancją został zmodyfikowany lub naprawiony.

• W przypadku braku faktury zakupu.

Aby skorzystać z gwarancji niezbędne jest przedstawienie faktury zakupu. Aby uzyskać informacje o gwarancji, skontaktuj się z Maxipokrowce, pisząc na adres info@maxifundas.com lub dzwoniąc pod numer 960 707 757.

Platforma internetowego rozstrzygania sporów (ODR)

Link do platformy rozstrzygania sporów dla konsumentów TUTAJ

Obowiązujące przepisy:

Transakcje handlowe przeprowadzone z Domainet 2008, S.L. podlegają prawu hiszpańskiemu.

Prawo właściwe:

- Ustawa 34/2002 z 11 lipca o Usługach Społeczeństwa Informacyjnego i Handlu Elektronicznego.

- Ustawa 7/96 z 15 stycznia o Zarządzaniu Handlem Detalicznym.

W przypadku konfliktu lub braku zgody co do interpretacji lub stosowania niniejszych Ogólnych Warunków Umowy, sądy lub trybunały rozpatrujące sprawę będą zgodne z właściwymi przepisami dotyczącymi jurysdykcji.

confinaza-online-eu


Reviews

Masz wątpliwości?

Pomożemy Ci dobrać pokrowiec na sofę.

Product successfully added to the product comparison!